lördag 10 april 2010

det slemmigaste vidrigaste fanstyg jag träffat!!!!

mina barns far... jag hatar han.. finner inga snällare ord än hat.
är förstås väldigt glad att jag skaffade barnen just med han, annars hade det ju inte varit samma barn:)

idag har han ännu en gång sårat min äldsta dotter, jag säger MIN för han har för längesen förbrukat rätten att kalla henne SIN dotter.
alla tre barnen har cup i helgen, dom är i örebro och har längtat och taggat jättelänge.

vi åkte dit idag och skulle heja på dom. han kom oxå dit, med sin vidriga "fru" dom kollade på lillebrors match, sen på emmas match, sen på lillebrors match... efter det gick dom upp i rök. svarade inte i telefon eller på mess. elin hade match sist.
vi var även och kollade på den och som vanligt spelade dom skitbra men hade otur med att få in bollen, så det blev förlust (värdsliga ting)
när slutsignalen gick såg jag att elin tittade upp mot läktaren och letade efter sin pappa.
sen fick jag ett mess- å vart var pappa?

hon kom ut från omklädningsrummet med tårar rinnandes från kinderna och jag såg verkligen hur besviken hon var.
jag kan inte FATTA!!!! hur i helvete kan man göra så gång på gång?????
hur kan man vara så ELAK mot sitt eget kött å blod, den vackraste människan i världen, det klokaste barnet som finns??? hur kan man?
hur kan man låta allt annat gå före??
hur kan man ens sova om nätterna när hon gråter sej till sömns?
det är inte första gången han gör så här, och säkert inte sista..

jag känner bara sånt jävla HAT just nu. önskar att han och hans "fru" typ bara försvann.

1 kommentar: