lördag 13 februari 2010

alla hjärtans dag

söndagar är så vidriga...men idag är det alla hjärtans dag så då får man väl lov att bita ihop..

igår var vi i fagersta på match, först spelade lillebror och dom vann med 8-5. sen hade elin match och dom spelade INTE alls bra, förlust blev det där med typ 6-1.
men efter matchen blev elin tillfrågad om hon ville börja träna med damlaget i fagersta... kul för henne, men jag kan tro att det skulle bli lite för mycket med träning 4 dagar i veckan och sen matcher på helgerna... hon skulle allafall åka dit på tisdag och testa.

när vi kom hem gorde jag den godaste pajen och jag åt som en gris, ibland måste man väl få synda lite. min man köpte en stor godispåse som jag lät bli allafall.

idag ska vi på match med emma i köping, tror jag ska åka med fast det är vinter, johan säger att vägen är fin. skulle vilja åka till mamma oxå, men det går ju inte eftersom vi ska ha med oss tre andra barn oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar