söndag 14 februari 2010

love

var i köping på emmas match.. flickorna spelade skitbra som dom alltid gör:) men förlorade tyvär:(.

hem å gjorde skitgod middag, klyftpotatis,lövbiff,sås, bea-sås,sallad och marinerade vitlöksklyftor... såå gott, men nu känner jag mej som världens fetto. usch.. sen bakade jag och mina älskade flickor en alla-hjärtan tårta. å tog en bit av den oxå... nu har jag sten ångest. men imorron blir allt normalt igen, bara ställa om sej på svält:(



lägger in en bild på dom jag älskar mest oxå bara för att...


gissa vem som e storasyster:)



tintin...


pelle...

har inge kort på lillebror men ska försöka fånga han på bild snart:)

1 kommentar:

  1. Men undrar hur Emma kan bli så lång? Hon har ju inte världens längsta päron direkt..Om man håller på o bantar så får man faktiskt unna sig gott ibland,utan att få ångest..Jag kör ju igång på riktigt snart,men jag tänker ha en svullodag som jag får äta vad jag vill..Tror jag iaf :-)
    Jag känner mig riktigt peppad denna gång.
    Puss

    SvaraRadera